USEIN KYSYTTYÄ
Täältä löydät vastauksen usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos kysymyksesi ei ole listalla, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse asiakaspalvelu@flowcosmetics.com, puhelimitse +358105675190 tai yhteydenottolomakkeen kautta.
Tilaukseni maksutapahtuma keskeytyi, miten toimia?
Olen saanut seurantatunnukset tilaukselleni, mutta toimitus on viivästynyt. Mitä teen?
Tilasin verkkokaupasta tuotteita vahingossa noudolla vaikka tarkoituksena oli tilata lähimpään Postin/Postnordin noutopisteeseen. Kuinka peruutan tämän?
Kuinka käytän alekoodia tai lahjakorttia jonka olen saanut verkkokauppaan?
Sopivatko Flow Cosmetics -tuotteet raskauden aikana käytettäväksi? Entä imetyksen?
Ovatko Flow Cosmetics -tuotteet allergisille tai hajusteyliherkille sopivia?
Ovatko Flow Cosmetics -tuotteet eläinkokeettomia?
Mitkä Flow Cosmetics -tuotteet ovat vegaanisia?
Palashampoo jättää hiukset tahmaisiksi, miten pääsen tahmaisuudesta eroon?
Ovatko pakkausmateriaalit täysin kierrätettäviä?
Miksi Flow Cosmeticsilla ei ole luomukosmetiikkasertifikaattia?
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?